Pages

Monday, September 20, 2010

...bersalah...

kelas dah start...semalam
dan saya masih di sini
ape nak jadi dengan kamu ni...
memikirkan apa yang bakal berlaku
ngeee...
haa tau pon takot buat salah
ingat buat salah ni boleh duduk dengan aman sentose ke kat rumah??
dah rase macam orang ni suspek dalam CSI je
rase bersalah
tapi nak wat macam mane
yolah..saya bersalah.saya berjanji tidak akan mengulanginya lagi...
walau macam manepun,saya tetap akan kembali ke sana
ke tempat yang sepatutnya
cume lambat siiikiiiiiiittttttttt je.
mintak maaf ye wahai lecturerku
ana asif giddan!

tibe-tibe de semangat nak balik,maybe semangat nak nek flight kot.memikirkan menu dalam flight haha...fikir makan je kamu ni
beg tahon ni macam same berat dengan tuan punye beg je..macam mane ni??saya sudah bertekad nak bawak jugak lesung batu.tak kire!!!

7 comments:

Is said...

nt bole pinjam lesung batu...

iman_insyirah said...

wowowo...
mne boleh pinjam mcm tu je...
haruslah byr sewa
sejam 5 genih
~org wt sewa lesung batu ok gk neh...

Is said...

mahal giler, mngalahkan lesung pipit

atiqah said...

yeay...ade lesung batu..kema, uma aku ngn ko tak lah jauh mana pon...kan2???..hehe

iman_insyirah said...

ek eh..apsal ramai sgt pemiat lesung batu ni??
~nak bawak ke x ea..

hazwan said...

haha lesung btu pn dh bleh jdk isu smsa skang kn??
rsenye bleh kot komersilkn lesng btu kt mesir 2..haha

iman_insyirah said...

tula...lesung batu tu boleh dipasarkan rsenye kt mesir ni...nmpknye permintaan tinggi tp pasaran rendah...
~klu salah ayt ni sori r ek huhu...