Pages

Friday, November 12, 2010

...saya dan makanan...

saya dan makanan
makanan dan saya
ops.bukan saya yang kene masak
dari pagi sampai petang
dok menghadap makanan
bez rupenye tenung makanan
pastu kene wat air sikit
pastu kene hidang2
rase macam keje kat hotel lak hidang2 ni huhu...
then ade makanan lebih
tak nak cakap sape yang abeskan makanan vip hehe...
overall...seronok.menarik.

~time wat air gule rase macam wat eksperiment biochem.seriously
~boleh tak nak layan house jap.tibe rase cite house ni kelakar.before ni rase cite ni macam bese je

4 comments:

Is said...

eksperimen tahun ni xbez

atiqah said...

haha..sonok kema bile ade byk mknn...huaa

iman_insyirah said...

faris,
apsl lak xbes.ok pe experiment with urine...

tiqah,
mmg sonok bile nmpk byk mknn

FarahDina said...

badan dok besaq tu ja aku tgk