Pages

Sunday, July 17, 2011

jatuh hati pandang pertama

okey macam tak normal je buat 3 post dalam mase sehari.
owh saya tak peduli.saya nak post jugak

pengakuan istimewa dari penulis blog.siyes pengakuan jujur punye neh.jangan ade yang terkejut sampai pengsan.

>macam mane anda boleh jatuh hati kat ~~~~
>em..entah macam mane entah.tibe je tersuka.padahal tengok sekilas je.tak tenung lama-lama pon.but then lepas tu teringat-ingat.uish siyes menguji hati dan sanubari..cewah...

>owh.kire memang jatuh hati pandang pertama sekilas pandang la ni
>yup.lebih kurang macam tu.

>agak-agak la kan,ape yang ada kat ~~~~ yang membuatkan anda terjatuh hati neh
>em..maybe sebab ~~~~ smart.bergaya.kemas.nak kata hensem tu,bese je.tak delaa hensem macam aaron aziz.bese je la.yang penting sederhana je.saya tak suka yang mewah sangat.susah.nanti sume orang nak pandang ~~~~ je.lagipun,saya rase ~~~~ sangat comel la hihi.nak pulak kalau die pakai set hitam.pergghh smart!!!tak berkelip laa mata saya tengok.

>~~~~ tahu tak anda dah jatuh hati ni??
>em..tak tahu.saya tak bagitahu ~~~~ pon.tapi saya dah cakap kat bapak saya suruh usya ~~~~ neh.tak pon pinang terus.tapi bapak saya cakap tunggu dulu laa.lepas saya kerja.so saya rasa buat masa ni,biar la saya simpan je perasaan ni jauh di sudut caudate lobe of liver.

>em..nampaknya anda memang betul-betul dah jatuh hati kat ~~~~.saya harap anda bersabar ye.kalau ade jodoh tak ke mane..
>(senyum malu)betul tu.kalau jodoh tak ke mane hee :D

>lastly,ape harapan anda kat ~~~~
>saya harap,saya boleh miliki ~~~~ satu hari nanti.dan saya berjanji akan terima ~~~~ seadanya.tak kesa la kalau die nak terima saya sepenuhnya ke,separuh ke,suku ke(okeyh macam kenal je ayat neh haha).saya tak kesah.yang penting,kalau saya dapat ~~~~ saya akan jaga betul-betul.

>waa.bertuah sungguh ~~~~.em..permintaan terakhir.nak la tengok gambar ~~~~ yang bertuah tu
>erkk..perlu ke??tak payah laa.saya takut ade orang lain yang berkenan pulak nanti :p
tapi anda dah pakse kan.saya tak dapat nak buat apa-apa...

ni laa ~~~~ saya :) haa jangan tenung lama-lama!!!

~saya tahu saya tak kan boleh dapat ~~~~ sekarang.sape nak bayor dik oi??lagipun saya kat sini,ia kat malaysia??how??susah kan,kalau dah tersuka dah tak boleh nak buat macam mane~aik lain macam je ayat neh hahah
~pelik.selalu orang lain akan aim yang tinggi-tinggi,yang mewah-mewah.paling cikai honda city.bukan saya tak nak aim tinggi,tapi dah tersuka yang ni.plus,yang ni saya aim untuk beli sendiri.yang mewah-mewah tu saya aim ade orang yang akan bagi.hehe.baeekk punye aim*wink wink*

pinang=order/tempah/cakap kat orang jual kete neh,beli dulu bayar lagi 4 tahun
set hitam=warna hitam
seadanya=tak kesah manual atau auto

~okey sudah pening-nampak-planet-marikh dan juga bintang kejora-ni la jadinya bila semalam tido lambat lepas tu hadap laptop lama-lama.malam sume

2 comments:

yuyu said...

ceh nis aku da gak la...kau tu bile mase nak jatuh hati ng org...ng mende ade la...hahha..nice post yeaw!

dak pka said...

ceceh, dah agak dah.. apa atau sapa y dimaksudkan ~~~~ tu.. hahahah
xkan la cik anis nak lupa ~~~~ kan..?? hihihi..