Pages

Tuesday, January 8, 2013

m.e.m.o.r.y


kenangan
ada 2 perkara yang kita akan betul-betul ingat
sama ada perkara yang paaaaaaaling sedih dalam hidup kita
atau
perkara yang paaaaaaling menggembirakan kita.
dan saya pilih perkara yang paling menggembirakan.

apa yang saya coretkan itu,
antara perkara yang saya ingat.
jika ditanya apa lagi yang saya ingat?
saya ingat semua!!
errr tak delaa semua dan se-detailnya
tapi 
saya akan cuba ingat
dan terus ingat
sampai saya rasa saya dah tak nak ingat
tapi saya rasa akan ingat sampai bila-bila
sebab macam saya cakap tadi
saya akan ingat perkara yang menggembirakan saya :)

tapi...
kalau satu hari nanti saya tak dapat nak ingat semua tu
sila ingatkan saya balik semua tu :')

sesuatu yang indah untuk diingati,saya simpan ia rapi,dalam kotak memori,macam hadiah ni :)

:)

0 comments: