Pages

Tuesday, January 21, 2014

warkah buat hikmah.

laptop.
walaupun awak akan restart setiap 2 jam,
takpe.saya terima awak seadanya.
sebab saya dah janji nak jaga awak baik-baik.
kalau saya mampu saya bawak awak jumpe sape-sape yang boleh tolong baik pulih.
bertahanlah sampai mampu okey.

masa first year dulu,laptop lama pon macam neh jugak.
setiap kali 2 jam memang die akan restart.
lepas tu makan masa lama nak on balik.
tapi lepas tu bila balik malaysia,reformat balik.
ia kembali seperti sedia kala dan lebih bertenaga.lol

jangan risau.walaupun awak murah,kecil je,dalam hanya AMD,bukan intel
saya sayang awak.
ye hikmah.jangan merajuk.jangan sedih.tuanmu takkan mensia-siakanmu begitu sahaja.
haha.dah macam ape jeeeee cakap dengan laptop.
owh ye.hikmah tu nama laptop saya.

okey ini symptom pre-exam.
itu otak ada masuk air sikit.
dahlaaa tadi lecture mengantuktersengguk tahap sampai nak terhantuk meja tahu -.-
owh akma anis sedar diri please!

*saya sayang barang yang saya beli dengan duit saya sendiri.errrr okey duit-biasiswa-jpa saya sendiri.

*saya juga sayang barang yang diberi oleh orang lain a.k.a pemberian orang lain.

*sape tak sayang barang sendiri oiii


0 comments: