Pages

Tuesday, July 8, 2014

tu je nak bagitahu kbai

semalam habis exam paeds paper 2.mcq.alhamdulillah 'ala kulli hal.aku rasa lega sikit sebab exam written dah habis.tapi exam oral dan clinical pon boleh tahan mencabar.110 beb!

semalam aku ada meeting tapi  time meeting mata aku kemain tak boleh bukak.dahlah balik meeting tu bangunan rumah aku BLACKOUT.ya Allah serius laa aku rasa nak nanges tak larat nak naik tangga panjat tingkat 9 T_T

so semalam aku ingat lepas tarawih tu aku nak post something kat fb pasal exam pastu terus tidur sekali tengok-tengok pukul 12 lebih aku tak tidur lagi maka aku ingat aku tak nak tidur dah sampai sahur sebab takut tak terbangun.

owh ye aku sahur pukul 2 lebih.bukan tak melambatkan sahur tapi sebab subuh kat mesir skang neh masuk pukul 3 lebih okey.
tapi aku ambil keputusan aku tidur dululah.tapi bila bangun sahur tengok-tengok BLACKOUTt.time neh memang aku berperang dengan diri sendiri nak bangun ke tak macam mana nak panaskan lauk sume neh nak makan apa kalau sahur.

lama gak laa aku berperang lol.stress tahu BLACKOUT time sahur neh.sudahnya aku bangun laa jugak.minum air,makan kuih semalam dan kurma sebiji.okeylah tu.aku redha :'(

sadis jugak aku sahur dalam gelap macam tu.baru tahu perasaan orang miskin tak de elektrik kat rumah sahur macam mana.okey aku insaf.tu pon kira okey aku ada kuih nak sahur tapi orang lain entah-entah sahur dengan air masak je.

puasa kat mesir neh memang banyak ajar aku bersabar dan bersyukur dengan apa yang ada.terima kasih ya Allah :)

doakan aku dan kawan-kawan exam clinical dan diagnostic tools esok dan 12 haribulan neh.syukran!


0 comments: