Pages

Saturday, March 12, 2011

...how??...

hari ni hari sabtu dan start kelas hari ni
subjek phisiology kidney yang merasmikan kelas ari neh
kemudian neuroanatomy pula menyusul
fuh naseb tak 3 jam ouh
dan bersedialah untuk hari2yang seterusnya
jadual macam padat-maksima-milo
lebih padat dari ikan-sardin-dalam-tin
ohcee ayat nak over je kan...
sebenarnya nak compensate balik yang cuti 2 minggu tu
so maknenye maybe final tak delay
dan cuti summer tak berubah
nak balik rumah yeay!!!

err...tak rase awal sangat ke nak fikir balik
yaa...inilah yang sedang terjadi kepada saya
tayar MAS yang comel tu tak sempat landing lagi kat airport cairo dah fikir nak balik malaysia semula
tak tau kenape.tiba2 rasa homesick,ingat rumah,rindu family,nak bilik
saya manja??peduli ape.tak kesa.manja dengan family sendiri pon kan huhu
tapi serius.tak pernah2 rasa macam ni
simptom apakah ini??how??

mungkin kerana merasakan yang mesir sekarang tak macam dulu
mesir sekarang tak kondusif macam dulu~erkk bila mase mesir kondusif
dan saya sekarang tak dapat nak adapt dengan mesir sekarang
rasa cuak je bila jumpe orang arab
ya saya fobia tengok orang bergaduh
maka saya fobia dengan orang arab sebab dorang wat rusuhan(kire macam gaduh gak la kan hehe)
okey.dah dah.
fokus
concentrate
bagi tumpuan.

~kamu,sila jangan demam lagi 8-)

7 comments:

nizis said...

malangnya jmpa org arab yg asyik gado je..

org suka keadaan mesir sekrang, orang2 nya lebih ceria dan bersemangat...pandang yang positif, klu de yg negatif tu, senyum je...

atiqah said...

owh sama lah dgn saya kema...hehe...
(erkkkk,,,saya???...)

iman_insyirah said...

errkk..org arab ceria dan bersemangat??knape org rse org2 arab mcm jd garang je sume

tiqah,jom kite balek hehe...

nizis said...

kna pndang diorang ngn ksih syg..

:: Budak Ubat :: said...

ak pon rase camtu gak la.....teringat2 je kat mlesia.

lantak ah,nak balek jugak raye nanti.hoho

Unknown said...

org arab makin baik lah sekarang.
=.=

iman_insyirah said...

imran,
balek lah anda sebelum anda dibalekkan...errkk ayt pe neh..lantakkan

ammar,
makin baik??