Pages

Saturday, April 9, 2011

...budak besar...

kepada insan yang :
masak-masak tanpa gune dapur gas
asek tengok astro ceria je keje
sabar mengajar saya macam mane nak buat bandar kat cityville
teman saya main badminton walaupun asek saya sahaja yang menang
selalu gaduh sebab berebut laptop abah
jeles kat saya sebab saya ade kure-kure
memperkenalkan banyak game online yang saya tak pernah tahu
belanja kentang twist yang kat pasar malam tu
belajar pecahan dari akaknye dengan penuh tekun
yang selalu memberi komen di fb yang membuatkanku terkedu..haisy bahaye budak ni huhu


 selamat hari lahir yang ke-10 budak BESAR...

~ummi tengah buat ape??
~tengah rebus telur ni haa.esok nak buat pulut kuning.lepas tu nak buat...bla..blaa...
(call rumah sambil dengar bunyi bising-bising kat dapur rumah)

...errkkk..macam nak wat kenduri kawen je.....padahal nak sambut besday budak tu je huh~ade bau-bau cemburu di situ huhu...

sebulan sebelum besday die,die dah dok sebut-sebut.
anak bongsu memang macam tu.manje :p
jadi hamba Allah yang bersyukur
anak yang solehah
pelajar cemerlang,
semoga mencapai cita-cita nak jadi doktor haiwan(lipas pon takut eheh)
dan adik yang patuh arahan akaknye hehe...
 
boleh wat calon menantu neh...~padahal baru lepas kene marah ni baru nak mengaji hoho

ambek gambar sendiri...abes la kalau die jumpe blog ni huhu

~adik,hadiah mintak kat abah hehe...
~waaaa!!!pen carera biru b-10 fine kesayangan hilang.kalau de sape jumpe tolong bagitau ok.jumpe penutup pon tak pe

7 comments:

hazirah said...

bukan kau pon takot lipas ke?

nizis said...

kakak borek adik rintik~~

borek tu pe? rintik tu pe?

iman_insyirah said...

zie
haha org tkot lipas,tp org xnk jd dktr haiwan:)

xtau la pulak pe mksd p'kataan tu.kne bkk kamus dewan bahasa dan pustaka utk definisi

stalker said...

hai ummu,dah lama xnama emoticon jerung ummu yang mencuit hati tuu

stalker said...

nampak*

akubukansapesape said...

aku xtau pon tiah nk jdik doktor HAIWAN.. haha... dia bkn tkut ngn lipas.. lipas mmg satu creature yg sgt mnggerunkan n aneh n horrible.. urghh! huhu~

iman_insyirah said...

org rse ummu xbce kot komen diatas huhu

wana,
org tuduh je die tkot lipas haha