Pages

Saturday, April 23, 2011

my status:_________

saya rasa sekarang ni sume orang tengah sibuk dengan periksa,exam,imtihan
budak sekolah rendah dengan periksa tengah tahun
sekolah menengah tak lama dah nak trial
budak u pun dah sibuk dengan final sem
termasuklah orang yang tengah update blog ni haa~tapi saya tak de sem huhu
maka semua orang sedang sibuk dengan exam duniawi
tapi exam ukhrawi jangan lupe jua...

exam kat SANA lagi senang~yeke??
maa robbuka...
soalan bocor.dah tahu soalan.jawapan pun dah lame kita tahu
tapi confirm ke dapat jawab nanti?
sebab bukan styloglossus,palatoglossus,hyoglossus ataupun genioglossus a.k.a tongue yang menjawab
bukan neuron cell,nerve fiber yang tolong fikir jawapan
nak tiru kubur sebelah pun tak boleh
tapi AMALAN kita yang tolong jawab...
ingatan untuk tangan yang menulis
dan tazkirah untuk anda yang membaca :)

tajdid niat.tajdid niat.tajdid niat
ikhlaskan hati.
usaha.usaha.usaha!!!

 kamu,all the best for your final!! that's what i wanna say :)
~apabila ade someone tensyen study,kure2 yang tak bersalah menjadi mangsa.naik slim woo kure2 ni sejak datang mesir hehe...

my status:_______________
status saya sekarang telah bertukar :)

status saya sekarang:>i'm really really busy<

korang fikir status ape neh haa??haha...

~semoge ke'busy'an ini bukan alasan untuk saya 'mengelat' daripada melakukan tanggungjawab saya dan bukan jua alasan untuk 'lari' daripada menunaikan hak orang lain...wahai diri,remember your list things-must-do!!
~always pray for our success!! 8-)

2 comments:

Sy@FizZ said...

kema, dipendekkan cite kura2 tu paling kesian.. turun berat badan tersgt2.. oleh kerana budak ****..hehehe..

iman_insyirah said...

haha
tu la weh.tambah lak musim panas.dehydrated dibuatnye ia...