Pages

Tuesday, September 20, 2011

bertunang sudah...

sebelum melodi terjah blog I neh,baik bagitau awal-awal yang bukan saya yang bertunang ye.post yang sebelum ni memang pasal bertunang.tapi saje nak bagi saspen so tak sebut sape yang bertunang.tapi yang penting bukan saya.sepupu saya.saya tukang ambik gambar je :p

haa ni la orang yang nak bertunang tu.sekali dengan barang hantarannya.tapi tak berape nak siap lagi time ni.buah tak isi dalam bakul lagi.kalau letak awal-awal buah buahan dalam bakul tu confirm lesap.bukan sebab layu atau dimakan ulat tapi sebab kene makan oleh pihak tertentu huahua.dulang yang kosong tu untuk cincin

my abah sebagai wakil dan jurucakap bagi pihak lelaki.cayalah abah.dah macam tok ketua pon ade jugak neh haha.abah cakap straight je,tak payah nak pantun-pantun.so tak dapatlah tengok abah berjual beli pantun huhu

saat cincim disarungkan...cewah saya lak yang berie nervous.pe kes??anyway saya sempat tengok cincin die.kecik je.so jangan risau la ye tuan punye blog.ade je cincin bersize jari kamu hahaha(tuan blog risau takut takde cincin size die,takut kene pakai cincin gula-gula je)

bertunanglah kamu.yang penting mende ni orang harus dapat haha.boleh tak nanti time orang bertunang,orang nak sume dulang tu coklat jee..boleh tak??

3 gambar je la ek.malas nak tunggu gambar ni diupload.menguji kesabaran dan ketabahan yang tinggi.luggage tak kemas lagi neh.(sambil memandang bilik yang dah macam gudang barang dan makanan)

~macam best tengok orang lain bertunang...haha apakah??sudah-sudah.kembali ke jalan yang lurusss
~klia,tolong laa buat-buat tak nampak je berat luggage saya berape.tolong laaa.tolong laa


2 comments:

yuyu said...

balik da kan kau.aduh.t mesti aku rindu kawan baik aku ni.:(

iman_insyirah said...

insyaAllah nti kite jmpe lg :)