Pages

Saturday, July 6, 2013

susah.penat.sedih.

Allahu rabbi
Allah je tahu perasaan sekarang.
lepas satu,satu hal.
harapan untuk balik malaysia 11 julai hancus.hancus.
harapan nak puasa sahur bukak puasa awal ramadan dengan family hancus.
harapan nak sambut birthday dengan family hancus.lebur.

sakit hati.
tengok status orang dah balik malaysia.
tengok gambar orang kat malaysia.
sakit hati.pedih.

usaha.
usaha baca buku lagi walaupun tak pasti exam bila.
cuba jugak walaupun nampak tak nampak je tulisan
cuba baca walaupun tengok tulisan tapi nampak muke ummi abah.
setitik dua air mata jatuh dah kat buku.kalau lagi lama tenung mahu basah satu buku.
Allah je yang tahu perasaan.

berharap.
semuanya akan okey.
exam tak jadi extend.
selagi belum11 julai,selagi tu berharap
dan berdoa.

pentingkan diri.
ya.saya je yang pentingkan diri.
saya je yang tak berkorban untuk orang lain.
saya yang tak paham orang lain

barang dah siap packing.
tiket flight passport dah tersedia atas meja.
luggage tinggal nak tarik je.
memang separuh diri tiga suku jiwa sepenuh hati dah kat malaysia.serius.
lantakkan orang lain nak cakap ape.korang tak rasa apa yang saya rasa.
please,jangan buat saya lagi serabut.

dan terima kasih.
kepada yang sudi dengar luahan hati.
help me to go through this hard,tough time.
support me,and pray for me.

4 comments:

Afifah Rahimi said...

tahan,kema..skit jh lagi..simpan air mata..iALLAH,kheir.
ALLAH sdg merancang yg lebih baik utk kita..
p/s:tq sbb teman td.dpt maen fruit slice bnyk2..huhu ^_^

iman_insyirah said...

afifah,
haa stalker!!!
haha.
thank you pipah bg main game kt ipad.kene main game dinner dash kt ipad bru tak sedih lolllllzzzz

NaZiRa HaN!m said...

aku ingtkn aku je yg nangis.
yg dlm kepala memg dh nmpk aku smpi mlysia
yg memg rs pentingkn diri
yg memg fkir nk blik jugak 10 julai nt
rs down xyh ckp wei.
org kte org blik awl ank manja.
memg ank manja.9 bulan x jumpa umi abah gile hape aku x manja nk balik awal
kema please be strong.allah atur cntik insyallah untk kite.

iman_insyirah said...

naz,
haha kite same.
manja dgn mk bpk sendiri,salah ke kan?
naz be strong too :D
yup setiap ape jd neh ade hikmahnya :)