Pages

Tuesday, January 27, 2015

bukan tak nak.tapi...

jam yang aku cerita dah mati hari tu tetibe hidup semula weh.

cerita dia aku biar je jam tu kat atas meja.tak terdetik pon nak buang.biasalah aku ni jenis susah nak move on lol.tetibe tadi balik kelas elok hidup pulak jam tuuuu.alhamdulillah tak payah beli jam baru :D

nampak tak cuti winter aku takde motif sangat pasal jam tangan mati pon nak cerita dalam blog.

sebenarnya aku rindu rumah weh.aku jeles tengok orang balik malaysia.kenapa laa tiket flight tu harga dia beribu :'(

kalau harga dia beratus je memang aku tak banyak fikir dah aku tempah satu tiket pergi balik tak fikir dah pasal kelas tambahan.

tak pernah-pernah sebelum neh fikir nak balik malaysia time winter.tetibe dah final year nak balik padahal cuti 2 minggu je pon motifff?

aku bukannya tak nak pergi jalan.aku bukannya tak nak pergi mana-mana.tapi aku dah cakap kat diri aku dari masa mula-mula lagi aku masuk final year,aku nak study time cuti winter.

ya,otak pon perlu rehat jugak.aku tahu tu sekarang ni masa untuk cuti so cuti laa sepuas hati.tapi hari-hari yang ada kelas pon,aku ada je masa aku rehat sepuas-puasnya.time aku telan pain killer tu memang aku fully bed rest laa.so kira rehat dahlaa tu kan?

seronok tengok orang jalan-jalan sana sini.pergi europe,pergi umrah.nak nanges pon ada scroll fb instagram tengok orang jalan-jalan.aku?selife dengan doctor je laa mampu.

tapi aku pujuk diri sendiri jelaa.ini yang aku pilih,so aku kene terima.tapi masalahnya pujuk orang lain lagi senang dari pujuk diri sendiri.tolong laa send sape-sape pujuk aku sekarang neh *lempang nak?*

takpelah akma anis.kau doa jelah nanti satu hari kau dapat pergi tempat tu dengan sape-sape siap ada orang sponsor gitu lol.*kengkonon ayat pujuk*

aku nak tulis sini apa yang aku imagine kot kot doa korang yang baca ni makbul kan.aku nak bawak orang-orang yang aku sayang pergi kat semua tempat yang aku pernah pergi.mesir,mekah madinah,turki.masjid putrajaya.ahah.tak abes-abes aku dengan putrajaya.

tambah dengan tempat yang aku belum pergi dan nak pergi.london,new zealand,sydney,paris,bali,bandung,pulau langkawi,mane lagi ek?

okey sekian tu je angan-angan aku.nak mimpi balik malaysia laa.

~aku anggap ni sacrifice aku untuk medic.sebab aku rasa aku tak pernah korbankan apa-apa sepanjang aku ambek medic.korban air mata banyak laaa.

~doakan semoga cuti winter aku yang terkorban ni berbaloi dan boleh buat aku jadi doktor yang baik.tsukame!egaita yume wo!ape maksud die tak tahu aku copy paste je lol

0 comments: