Pages

Tuesday, September 29, 2015

realitinya di sini,inilah...

hai uolss.

sampai mesir dah kita.

check in okey,first time aku rasa aku main sumbat je barang dalam beg tak kisah berapa kilo.bila lebih sekilo aku siap cakap "kak,halal ea sekilo!"akak kaunter tu chill je senyum.terima kasih akak jasamu ku kenang muah ciked(?)

dan jugak case kantoi kat airport kahkah.nasib baik tak ramai orang.kantoi apa?adelaaaaa.

pastu macam biasa aku buat drama berlari nak masuk gate.sikit lagi gate nak tutup beb!tu laaa rilek sangat kengkonon.flight kali ni aku rasa macam sekejap sangat tak sempat tidur pon.

alhamdulillah safely landed and safely arrived.selamat datang ke rumah bini nombor dua!

so tunggu apa lagiiii?!study laaa woiiii.

back to reality.walaupun hari semalam aku bangun tidur dalam keadaan terpinga pinga macam "eh cemane aku boleh ade kat mesir neh?aku dah balik ke?"pastu termenung teringat rumah teringat bilik yang aku cintai.

owh aku ingatkan blog aku takde stalker dah.wujud lagi rupanya stalker aku.hai awak yang tengah stalk saya tu,rajin2 whatsapp laa saya ye.saya tahu awak ade banyak mende nak tanya kahkah.haa ye awak laa.ingat saya tak tahu ke awak stalk saya :P

yang aku tahu stalker aku 2 orang je setakat neh.p**** dan a*** z*** hahaha.rajin korang baca blog aku neh.tak boring ke weh?

bangunlah dari mimpi.back to reality.jomlaa kita study.all the best for you and me.

kepada sesiapa yang terserempak dengan entry neh,doakan kami gen09 lulus final exam.ameen!

realitinya di sini,inilah cairo university!

nampak lawa nampak lawa dia pakai NV.

eh tak.pakai silky girl je.

*wishlist aku kat sebelah kanan ni dah bertukar weh.jemput baca dan jemput merealisasikan ia untuk aku*





0 comments: