Pages

Tuesday, February 9, 2016

hajat di hati

#confession1

aku nak ummi abah aku datang konvo aku.sebab aku anak sulung maka ini adalah konvo pertama dalam family aku.so aku nak ummi abah tengok aku naik pentas ambek scroll.

realiti : ummi abah tak dapat datang sebab jauh dan aku pon takde saving banyak nak bayar tiket flight.mende ni aku dah expect awal dah so memang aku dah bersiap sedia takde family datang aku konvo dan aku okey je.

#confession2

aku pernah berangan bawak orang yang aku sayang jalan-jalan kat cairo neh.tunjuk tempat aku belajar,bawak kat tempat aku selalu makan.

realiti : aku dah expect awal-awal yang mende tu macam tak sampai je nak jadi kenyataan.tapi sekarang,aku tak tahu.ada masa lagi dream come true hahah.

#confession3

dulu aku fikir lepas aku habis study aku akan plan pasal masa depan aku.i mean pasal status aku.nak tukar status dari single ke ape ke macam tu lah you know what i mean.masalahnye aku tak tahu nak plan dengan sape.aku tengah tunggu jodoh turun dari langit laa neh

realiti : sekarang aku malas giler nak fikir pasal mende neh aku nak single dulu nak enjoy the life orang kata kahkah.but seriously aku rasa mende ni makin lama macam makin jauh dengan aku.makin lama makin aku malas nak fikir.kalau ummi tahu neh habis aku.

#confession4
aku kene buat pilihan.soal masa depan aku.soal hidup aku tapi aku buntu.

realiti : aku malas fikir nak jemur kain kbai



0 comments: