Saturday, March 6, 2010

...semoga die bahagia di sana...

bismillahirrahmaanirrahim...

geram.marah,sedih,kecewa,sayu,pilu....semua perasaan tu bergabung dalam hati mcm Myoglobin bind with oxygen.coz myoglobin has higher affinity of oxygen than hemoglobin...mknenye myoglobin lg susah nk lpskn oxygen compare tu hemoglobin..same goes with me..susah nk lpskn sume perasaan tu ble dgr cite kanak2 kne dera...sgt kejam,cruel,pe lg perkataan yg sme mkne dgn kejam...

baru2 ni,Malaysia di gemparkn dgn kisah Allahyarham adik Syafia Humairah yg mati didera oleh teman lelaki ibunya...sampainye la hati wat budak2 sampai mcm tu skali..siyes sgt sedih..agk emosional di sini...

Allah lebih menyayanginya dan telah menghilangkan penderitaannya...semoga rohnya tenang dan aman di samping yg Maha Menyayangi...biarlah ALLAH yg mengadili segalanya di mahkamah akhirat nanti....

kanak-kanak masih tidak mengerti apa2...


teringat kt adam harith..rindunye kt die!!!huhu...


adam tgh asingkan tauge dgn kcg pnjg...~hanya sayur tertentu je yg die mkn haha...

3 comments:

hazwan said...

em sbenrnye mmg btol2 menyedhkn klu kt msia skrg ni
especially 4 the kids!
trlalu kejam bg mrk yg mlkukan kekejm sebegitu..*(npe ayt tbe2 skema???)
n my fren's said, smoga Allah membals dgn lbeh kejam lg prbutn mrk..Ameen!!!!
n i've decided 2 make ths topis s my dscussion in my usrah..

iman_insyirah said...

btol tu...even kucing yg tidak memiliki akal pon syg kt ank die..ni kan pulak manusia yg dikurniakan akal,jiwa n perasaan utk membuat sebaik2 pertimbgn...inilah yg terjd apabila tiada sifat ihsan...wallahu 'alam...

Is said...

.Allah pun dh ckap ttg diorang ni dalam al quran...diorang ni mmg lg teruk dari binatang..
manusia sudah ilang perikemanusiaannya