Sunday, March 28, 2010

...walking in the spring...

.bismillahirrahmaanirrahim...

hari sabtu baru2 ni,lepas abes kelas mengaji,kami telah dibawa oleh jiran kami ke taman bunga...~apsl ayat macam karangan jenis laporan je ni...
sekarang ni mesir tengah musim bunge,so bunge2 tengah kembang mekar berwarni warni ceria..cewah ayat pon dah berbunga bunga ni haa...tapi,taman bunge ni macam lagi cantik je dari taman bunga kat rumah 4 musim kat bukit cerakah tu~jangan jeles org malaysia hehe...

ni bunge wrne purple..ape nme bunge ni??jgn tanye.xtau huhu


subhanallah..cantiknye ciptaan Allah kan..


yg ni bunge...pon xtau pe nme die...

jiran kami,pka,fatin,madihah n me...


nk ambik gmbr bunge kt blkg tu sebenarnye..


nisa n me...~comel je kaktus tu


cendawan lg besar dr kami..eh ye ke??

~muke die tgh confuse haha...


begitu unik bunge ni...nk bawak balik mlysia kang tkot xsmpt sampai dh layu...



~hakikatnya,ciptaan Allah S.W.T sangat indah dan tiada tandingan...

kesusahan dan kesulitan
adalah laksana musim dingin yang basah lembab
tetapi selepas musim dingin itulah
akan tumbuh bunga-bunga yang harum
dan buah-buahan yang subur...
iaitu musim bunga
yang akan membawa kebahagiaan dan keceriaan :-)

2 comments:

hazirah biase saje said...

nak itot jugak

jeles....=P

btw: subhanallah...cantik sgt2 tmpt tue....nie baru kat dunia...kat syurga nanti lagi la kn....

zul_akhyar said...

ini baru Mesir...