Pages

Saturday, January 1, 2011

...ikut kamu laa...

hari ini sume orang cakap pasal tahun baru
saya tak rase dah tahun baru pun
owh ye.tahun baru ma'al hijrah dah lame lepas okey!
hari ni dah 26 muharam 1432 pon
itulah kita.tahun masihi bukan main highlight
tahun hijrah dok kecik je bawah tarikh masihi
isy isy isy...

encik exam dan cik imtihan makin dekat
dan tuan2 dan puan2 buku pon dah dok tunggu tu
maka sudilah kiranya kamu pergi ke meja study kamu
sekarang!!
biase dia.nak exam ni pergi update blog pulak
makcik laptop tolong tengokkan dak neh
kalau die dekat dengan anda,anda terus shutdown okey!!

~ikut kamu la laptop nak configure bape kali pon.anda nak restart 2 3 kali pon tak pe.saya dah pasrah dengan keadaan kritikal anda ni
~dari dulu saya perhati result kamu.ade 1 subjek saya tak boleh nak lawan.dan saya nak dapat result-hampir-dean macam kamu.lebih dari kamu mungkin hehe :)doakan saya!!!


thinking of this...





4 comments:

Anonymous said...

usul~humban laptop dlm sg nil

iman_insyirah said...

usul ditolak directly ke dalam sg.nil

Anonymous said...

sedih...

Anonymous said...

jgn2 sedih tau dgn kondisi laptop itu..beg sadida setia menemani kamu, terutama melintasi jaln2 berliku..