Pages

Thursday, April 12, 2012

...pluz-one...

sedar tak sedar
dah seminggu dah kenal ia
but still
dalam proses taaruf lagi
banyak lagi pasal ia yang saya tak tahu
banyak lagi nak kene kenal luar dan dalam
apa yang boleh,apa yang tak boleh
apa yang okey,apa yang tak okey
yang penting,saya bahagia dengan ia hee :D
ohcee macam ape je kan ayat nak over je
bukan siapa,tapi apa
(kang ada lak yang buat spekulasi bukan-bukan huhu)
pluz-one nama dia

kenapa pluz-one??
sebab bukan pluz-two
sebab macam ni
dia adalah genus S plus
bukan S2
maka bagi laa nama pluz(stylo sikit dak huruf s ganti dengan z)

one sebab
just imagine
sekarang ni yang paling latest S2 kan?
so 2 + 1(one)=3
my pluz-one ni lagi hebat dari S2 la maknanya(dalam mimpi)
so bila keluar S3 pulak,tambahkan je
3+1=4
apabila ditukar kepada tulisan times new roman : three PLUS ONE equal four
faham tak neh??
tak kisah laa paham ke idok.yang penting nama die memang PLUZ-ONE :)

ada orang cakap leceh pakai touch screen ni
sensifit sangat.touch sikit dah terasa.erkk
susah nak message sambil drive(so tak payah laa nak message sambil drive kan)
tapi saya suka.
sebab saya rasa sekarang je saya dapat memaksimakan penggunaan dia
sebab....errr
sebab nanti time keje,nak masuk operation teater nak bawak henset biasa je(memang boleh laa kan main angry bird dalam OT,so bawak phone bese je time tu hehe)
then nanti dah kahwin,kang dok sibuk ke henset je.ada yang s-plus kene baling ke dinding kang
nanti ada anak wow lagi bahaya.digigitnya phone tu tak ke masuk air phone tu heh
so sekarang je masa paling sesuai nak pakai touch screen
see.saya memang berpandangan jauh...laa sangat

the most important reason,saya suka application dia
maka dah ada nikmat Allah bagi ni
jangan sia-siakan
dan gunakan sebaiknya :)

~salah satu impian saya adalah untuk memiliki handphone touch screen.alhamdulilillah i got it.tapi handphone pertama yang dibeli dengan duit sendiri-sony ericsson tak pernah di adik tirikan.masih lagi guna.banyak kenangan phone tu huhu
~sedang memendam rasa.serius.

1 comments:

Anonymous said...

tahniah kerana tidak memilih apple...

welcome to android family