Pages

Wednesday, July 4, 2012

...random...

pernah tak rasa
"kenapa aku tak macam orang lain"
"kenapa aku tak dapat macam dia dapat"
"kenapa aku tak happy macam dorang"
tipu kalau cakap tak pernah
tapi tak ke macam tak bersyukur kalau cakap macam tu?tak ke??
mungkin normal kot rasa macam tu~ayat nak sedapkan hati sendiri
tapi terpulang kepada cara muhasabah diri balik
tanya balik diri
kenapa kamu sampai rasa macam tu?
tak cukup lagi ke nikmat dapat selama ni?
apa lagi yang tak cukup??

saya bukan malaikat.
rasa cemburu selalu ada.
rasa tak puas hati selalu datang.
astaghfirullah...

hari tu dah janji dengan diri sendiri
lupakan kesalahan yang mereka buat kepada kamu
dan ingat sampai bila-bila kebaikan yang mereka buat kepada kamu.
kan dah janji.

dan dia juga manusia biasa.
tak boleh baca hati kamu
tak faham fikiran kamu
selagi kamu tak bagitahu,selagi itu dia takkan tahu
maafkan sahajalah.
atau berterus terang sahaja.
memang sakit kalau pendam.dah tu sape suruh pendam
sorry,friend.
tak tahu macam mana nak cakap kat kamu
kat sini saya coretkan semua.
tak harap kamu faham.
kamu pon manusia biasa.

okey.stop dulu before buku parasit basah-tulisan-kembang-kene-air heh

~telinga terbuka,tapi duniaku sunyi.telinga tertutup dan duniaku berbunyi.pelik.tapi itu yang berlaku.maaf,maaf,maaf.saya tak-tahan-tekanan-terlampau.saya pon manusia biasa.

0 comments: