Pages

Thursday, July 5, 2012

...random2...

saya...
dah dapat jawapan

ni bukan kes layan feeling time exam
ni kes lain

dan lagi satu
atok,nek,maklong,paklong lipas
cu nak mintak izin masuk dapur neh

and please!!
please please please
sesangat sangat!!!
don't ever ever muncul tiba-tiba in front of me dengan sesungut tu
tak kelakar okey
tolonggggg
bagi saya masak dengan aman damai
tanpa ada sebarang kezzzutan
penat okey

lepas exam ni siap laa kamu.
sementara ada masa neh
haa enjoy laa ek selagi sempat
silalah picnic reramai kat dapur tu
jangan lupe buat salam perpisahan sekali

owh ye.
saya tahu kaspersky saya tak mampu nak matikan kamu
so jangan masuk dalam laptop saya
tapi kalau rasa nak berpanas panasan dalam laptop neh
silakan
sebab laptop saya cepat panas,dan memang saya biar panas tanpa ada cooler
pilihan disesungut anda

haih
lantaklaa lipas baca ke tak
this is my blog

~i wish,kita boleh tukar tempat.nak balekkkkkkkkkkkkkkkkk
~let time heal,even by fibrosis.

0 comments: