Pages

Friday, March 8, 2013

begitu juga.

perasan tak minggu ni berapa banyak post dah wujud kat blog ni?eh rajin sungguh kema update blog sejak 2 menjak 3 menjak neh.kalau rajin tu,terlebih lebih pulak.kalau sampai mood malas tu nak tekan keyboard pon malas kuasa dua.

hari ni rasa macam serabut sangat sebab kene karang ayat sendiri nak buat assignment.boleh?sampai tumpang inbox orang lain nak membebel.terok bebenor gayanya buat assignment macam buat 10 tesis.nak siapkan satu muka pon dah sejam.tolonglaaaaa rajin kema oiii rajin rajin rajin!!!*tarik telinga sendiri*

tapi mungkin jugak sebab hari ni mood tak berapa nak okey.mendung sahaja dari semalam.sebab ribut pasir melanda mungkin.serius ribut pasir pagi tadi sampai oren pemandangan kat luar.

tapi rupenye bukan saya sorang je rasa macam tu.emmm

bila orang lain yang kena marah,saya yang beria nanges*nanges lagi*
bila orang lain ada masalah,saya yang lagi sedih.
bila orang lain gembira,saya dulu yang senyum.
bila orang lain suka,saya yang excited terlebih.

kadang-kadang kita tak sedar perasaan kita dipengaruhi oleh orang yang rapat dengan kita.tanpa sedar okey.unconscious.rapat bukan masuk rapat jarak duduk sebelah-sebelah.bukan.

dan kadang-kadang perasaan kita pon akan bagi efek kat orang terdekat.contoh,mak saya tahu bila saya tengah sedih time exam practical anatomy *yang pen termasuk dalam perut mayat tu lepas tu tak cukup masa terus fikir masa depan gelap heh*

serius.saya dah cakap anything related to feeling is complicated.
unexpected.unexplained.undescribable.unknown.unilateral.eh tetibe.

hope tomorrow getting better,everythings doing fine.
let's smile!

saya selalu senyum nampak gigi.selalu mencuba untuk senyum tak nampak gigi sebab susunan gigi pon tak rata mana.nak pakai braces...errrr kirim salam banyak.antara kene injection 10 kali dengan jumpa dentist,saya pilih untuk kene inject!eh senyum senyum hee :D

yang ni senyum malu kucing-kucing.eh comel pulak senyum macam ni.nak senyum cenggini laa hehe*bajettt laa boleh comel macam ni haih*

hah tak payah nak cover sangat.sengih je macam ni terus tak nampak mata haaa

SMILE :)

okey?

~minggu ni asek kene garang je.garang sangat ke saya??emmmm.
~bukan anda seorang rasa begitu.saya pon begitu juga :)

2 comments:

Sinbei said...

Subhanallah!

Is said...

budak 1st tu tu ada right esotropia kan?