Pages

Wednesday, October 15, 2014

lambatnyee...

hari ni hari ke empat masuk tahun 6.tapi apasal ek aku rasa macam waktu bergerak lambat sangat?belum apa-apa aku dah plan nak balik malaysia time study leave tahun depan tapi lamenyeeee rasa nak tunggu tahun depan tu haha.

teruk tak?
aku rasa teruk gak laa.tell me what i should do arghhh.tolong heret aku pergi kaunseling doktor fadhilah kamsah.

mungkin kelas tak start sepenuhnya lagi.lecture pon takde minggu neh.next week baru ada alamatnya aku balik 4.30 laa.itu belum tambah dengan kelas tambahan lagi.isy isy isy.dah final year ni kelas tak terkira.tinggal nak pergi ke tak je.buku pon dah tak terkira tinggal nak baca ke tak je.minggu neh berapa ratus beli buku dahlaa sume pakat nak tebal je berat berkilo.takpe jangan kedekut nak belajar neh.JPA pon dah naikkan elaun lagi mahu malas ke?alhamdulillah elaun sara hidup bertambah sikit bolehlaa nak cover makan minum sini.sewa rumah pon makin bertambah.

itu baru menyewa.kalau beli rumah?takpe nanti rumah kita bayar sama-sama laaa kereta saya pon saya bayar sendiri makan kita kongsi sebab saya tak makan banyak.huyyoo jimat sape dapat aku lololol.jimat laa sangat tadi je dah beli pizza large pastu siap ada angan-angan nak makan chicken wing lagi.*thanx naqiyan bayar pizza nanti next orang lak bayar okey!*

aku tengah tunggu ayat booster neh.cepatlah awak bagi ayat booster untuk budak final year saya tunggu neh :P

hari ni dah turn aku masak weh nak masak ape nehhh.ayam masak kicap laa macam best.

esok hari last sekolah pastu weekend kan?teruk sangat aku baru minggu first dah mintak weekend.chronic neh.

harga tusyen 5000 LE menjangkau 1000 USD.jimat sikit duit tu akma anis.no.jimat banyak.

0 comments: