Pages

Thursday, December 4, 2014

serabut.

sabtu neh ade test.

isnin depan ada presentation.sekali dengan exam end round tropical.

rabu mid round exam internal medicine.

sabtu depan ada test lagi.harsh test bak kata doctor.

tambah dengan assignment nak kene hantar minggu depan jugak
*assignment ni bernilai 2 markah*

minggu depan jugak doctor surgery nak tambah waktu kelas.

semua nak kumpul minggu depan.tinggal rangka laa aku macam neh -.-

sibuk yang biasa-biasa dengan kelas aku boleh tahan lagi.tapi bila melibatkan exam ni buat aku lemah semangat sikit.sebab tahu diri tak sedia mana lagi.aku memang serabut dengan internal medicine neh.serabut alam weh :'(

dah tahu tak ready dok membebel lagi dalam neh.

sorry laa.aku just rasa serabut tambah tak larat nak fikir sume mende neh.aku hamburkan kat sini laa lol.

yelaa aku nak pergi buat assignment laa neh -.-


0 comments: