Pages

Sunday, June 8, 2014

down.

hari tu aku sedih dengan end round obgyn.sedih sangat!aku bulat nombor soalan lagi banyak dari bulat jawapan.mcq dia sangatttt hororrrr.tetibe tnye pasal DMPA aku dah puas fikir apekemenda tu.aku fikir sampai Di-Methyl-Pekebenda-Aihhhh.serabut T_T

tapi takpe.aku kene bangkit bangun berdiri membalas dendam usaha laa sungguh-sungguh kema!plus doa.doa,doa,dan doa.insyaAllah Allah tolong.jangan down sangatlah.*aku tak larat dah nak pujuk diri sendiri sebenarnya*

salah aku tak usaha mana sebenarnya.puas kot nak habiskan 2  buku obstetric and gynecology tu.lepas ni baca lagi bagi ingat semua mende dalam buku tu.

dan aku rasa selera makan aku dah start menghilangkan diri nya.macam mana aku nak jawab dengan ummi abah kalau dorang tanya "apsal kurus sangat tak makan ke?"

lepas exam tu aku tak rasa apa-apa lagi.aku tak tahu nak rasa apa.tapi lepas balik rumah tu.

"soalan o&g susahhhhh T_T "
"doa banyak2 "

"taknak kene repeat paper T_T"
"insyaAllah tak"

"memang mcq macam tu pon"
"ye ke?"

"doa banyak-banyak.dah tak payah pk dah"
"emm yelah"

lepas tu tetibe aku rasa touching lak kan maka hujan pon turun bagaikan mutiaraaa...tu yang aku malas nak call rumah tu,cukuplah aku menangis sekali dalam telefon lepas exam pathology tahun 3 dulu.malu oiiii.

tapi lepas dinner batch hari tu,barulah aku rasa happy sikit.nanti lah aku cerita pasal dinner batch.

thank you.for give me support when i'm down.

2 comments:

secretodlova said...

sama gak lah kema, kami tanda jawapan buta tuli ja sbb doktor dah amek kertas soalan huhu..sadis tak sadis, ada dekat 15 soalan kot

kita usaha balik nah untuk final nnt. all the best emcee hot awww awww :D

iman_insyirah said...

huhu sedih kannn.memang trauma laa kejap.jom laaa kite usaha bebanyak banyak.n doakan kite tau :)

haha dtg mne pulak emcee hot awww awww neh :P