Pages

Thursday, November 20, 2014

kene clorox

hari neh aku tak tahu berapa lama masa dr.tamer bagi kuliah panjang.bukan pasal jantung dah tapi macam mana nak urus study huhu.

ayat doktor tu memang aku rasa macam kene basuh dengan clorox,kene sental dengan pencuci lantai sume laaa ada.deep weh.aku pon rasa memang study aku tunggang langgang sebenarnya sekarang neh.banyak mende nak kene kejar.

kelas start 3 lebih,dan berakhir pukul 8.30 malam sebab doktor syarah panjang lepas tanda kertas xam kitorang yang jawab macam apa je T_T

lepas tu pukul 10 baru jumpa nasi.lepas ni kalau kau kene masuk angin ke gastric ke apa ke jangan kau nak bising-bising dalam blog neh.

eh sejak kes sakit perut tu aku dah insaf sikit haha.hampir hari-hari tau aku bawak termos comel tu pergi kelas.dalam dia ada air panas laa for sure takkan aku bawak termos kosong lak -.- so aku akan breakfast kat kelas biskut cicah air panas.haa gitu cara-cara aku nak prevent sakit perut.pastu memang aku prepare coklat dalam beg aku walaupun coklat tu dah seminggu dalam beg dan dah penyet-penyet takde rupa coklat huhu.

doktor cakap aku kene makan coklat setiap 2 jam kalau nak naik berat badan.aku nak try buat tapi aku tunggu korang belanja coklat dulu hehe.cepat-cepat sape nak bagi ku coklat banyak-banyak neh aku terima dengan mulut terbuka.

baru aku tahu penangan tahun 6.baru sebulan aku dah fikir dah macam mana aku nak hadap final exam nanti.kadang-kadang aku rasa nak lari pon ada dari medic neh.tapi orang kata kalau dah tersuka dah tak boleh buat apa.suka ke?eh.suka laaa dah 6 tahun i'm doing medicine you know.

so kalau dah suka,jangan nak merungut.hadap je laa.

terima kasih bagi termos comel.dulu tak nampak sangat motif tapi sekarang memang bermanfaat termos tu!setia teman pergi kelas pagi-pagi haha :D

tapi aku suka je kene brainwash via clorox dr.tamer.baru sedar diri.i will study doctor insyaAllah!

0 comments: