Pages

Wednesday, November 12, 2014

study sick syndrome

pernah dengar tak belajar sampai muntah?

hari neh seharian aku tak pergi kelas.ponteng ke oiii?tak.dapat mc leave dr.akma anis bagi.baik doktor tu tak banyak tanya bagi terus mc.time kau student boleh laa buat mcm tu akma anis oii time kau dah kerja nanti entah entah nampak agak serius nak pengsan baru dapat mc.

aku saspek ni mesti sebab masuk angin makan tak teratur start hari ahad lagi.tapi semalam paling teruk sampai aku buat drama kat kelas dr.tamer.sorry doctor saya bukan nak ponteng kelas doktor tapi saya takut muntah kat situ tak pasal kelas cancel lak kang huhu.malu tu tak payah cakap laa sebab aku fikir nak balik rumah je ape ape hal nak muntah ke pengsan ke ape ke kat rumah.

so aku decide hari neh aku tak pergi kelas.hari neh general internal medicine pasal neurology so aku dah rugi kat situ.pastu kelas dermatology pasal fungi infection kot agaknya.lecture internal medicine lak pasal rheumatic fever and infective endorcarditis.attendance tak penuh tu nombor dua.tapi masalahnya kalau tinggal kelas sehari tu agak memberi kesan besar laa kat aku.jenuh laa aku nak cover topik tu sensorang :'(

seharian aku kat rumah terbaring macam ape je hari neh macam kronik sangat dah gayanya.masalah aku rasa nausea nak muntah tapi tak muntah muntah so my stomach is having pain you know.aku tak tahu nak buat apa kalau dirrhoea aku tahu laa nak buat apa ni kes masuk angin neh takkan nak telan pain killer lak.pika pon menggunakan invasive treatment dengan memaksa aku minum air teh halia.aku order teh perisa strawberry tak dilayannye  tapi die letak halia lagi banyak ade.die siap kata kalau esok aku tak okey lagi die akan buat lagi tambah lagi dose halia huahua.

lepas isyak tadi pon aku dah muntahkan separuh gelas air milo dengan eno sekali.aku amat menyesali dengan apa yang telah terjadi sebab milo dengan eno tu dari malaysia takde ganti kat sini huhu.

dan aku rasa nak muntah lagi.

itulah pesan kat orang lain jaga makan tapi diri sendiri?zzzzzzz

6th year please be nice to me don't torture me too much.sikit-sikit sudaaa.

terima kasih fathiyah sanggup teman aku balik tak pasal dia ponteng sekali lol.
thanks pika paksa aku minum air herba kayu kayan bagai.kau memang tradisional.
syukran fatin tanya aku okey ke tak siap bagi nasihat ikut cara makan macam dia haha.

doa semoga aku boleh pergi kelas esok.dan sakit perut aku hilang.kalau tak hilang jugak heret aku pergi klinik ke hospital ke mintak buat endoscopy sebab aku pon tak tahu nak diagnose ape dah neh.

one more thing,don't ever tell my mom about this!never!

0 comments: