Pages

Tuesday, May 27, 2014

sambal udang.

"alang-alang dah ada kat rumah neh boleh laa mintak sambal udang kat ummi"

lepas tu terus tersedar dari tidur tanpa sempat makan sambal udang T_T

mimpi balik rumah memang best!kalau macam neh gaya baik aku pergi kelas laa takdelah asek nak teringat rumah laa teringat orang malaysia laa sambal udang laa ketam masak lemak laa ape laa.tahun 6 ade kelas lagi kan nak join boleh?

2 3 minggu neh memang aku selalu mimpi rumah,mimpi pergi jalan-jalan dengan family.dapat jalan-jalan dalam mimpi pon jadilah.

makin lama memang aku makin tak sabar nak balik.doa laa aku cepat-cepat habis cepat-cepat grad lepas tu memang aku terus balik malaysia.nanti kat malaysia time kerja tu cerita lain doa aku konvo februari 2016 okeyh!

ini semua sebab aku rasa semangat aku dah terbang balik malaysia gune tikar terbang.

cepat hantar mesir balik semangat saya tu please!

*ku seru semangat ku kembali*

~ni kalau aku call rumah time aku tengah fragile syndrome neh sure sure ade yang banjir ni kang.acane neh

0 comments: