Pages

Tuesday, May 6, 2014

aku,dinner,dan lipas.

minggu ini jadual makan aku ke laut.

pagi-pagi memang sempat capai kurma je buat alas perut.untung-untung ada coklat yang entah berapa hari yang dah penyek dalam beg.lepas tutorial dalam pukul 11 barulah dapat menikmati roti seketul atau kadang-kadang nak rasa kaya sikit makan krib atau pizza.(itupun 1 piza medium kongsi 4 orang.jimat tak?lol)

tak kisah laa tu.dari dulu lagi brakfast aku memang macam tu cuma tahun ni semakin dekat nak jadi doktor neh(ececece) aku nak laa mengamalkan hidup sihat sebab dengar nya bila dah housemanship(HO) memang tak sempat makan dah.jadi aku nak makan banyak-banyak time belajar neh boleh?bajet laa bila makan banyak time HO nanti tak payah makan dah -.-

tapi minggu neh bukan setakat breakfast.dengan dinner sekali ke sungai nil.argghhh i cannot except this.dah 2 kali aku postpone dinner aku.postpone dinner tu maksudnya dinner hari neh aku makan esoknya.sebab kalau malam ada hal balik memang dah mengantuk ayam goreng pon aku nampak macam bantal maka baiklah tidur.

dan bila aku rasa macam nak ada gastritis terus aku cari makanan.semalam laa paling teruk.time lecture aku minum lagi nescafe 8 genih.lepas lecture tu aku rasa nausea (macam nak muntah) yang amat.aku tak tahu laa nausea sebab lecture banyak sangat ke.pastu aku teringat yang kelmarin aku tak makan nasi langsung.patutlaaa rasa ringan je lol.

anyway kalau perut kosong jangan ambek nescafe.caffein will incerease gastric acidity.tapi aku ambek jugak sebab nak stay fokus dalam lecture malpresentations yang aku rasa complicated amat.even normal vaginal delivery pon aku rasa macam apa je ni kan pulak yang abnormal.

kesimpulannya take your dinner.and breakfast.and lunch.sume laa senang cite haha.

owh semalam seharian aku tak keruan bila ada lipas besar depan pintu bilik aku.aku tak tahu macam mana dia boleh pengsan kat situ mungkin aku terpijak masa bangun subuh.tapi sampai ke sudah aku tak berjaya nak buang sampai housemate aku buangkan.

"ko jangan sampai nanti laki ko tahu ko takut lipas kema.kalau dia tahu habislaa ko"

alamak aku dah banyak kot cerita pasal lipas dalam blog neh.haruskah aku delete sume post itu?atau aku delete blog neh?atau dia tak baca pon?eh mana kau tahu kema dia tak baca?eh tahu pulak aku die baca ke tak?lol

kalau dia baca aku harap dia tak ingat lollllzzzz.

aku tak tahu lipas ade berapa chromosome sampai aku tak boleh tengok ia.semacam tahu.

~summer in egypt = blackout + takde air + lalat + lipas.paling aku tak boleh terima lipas.

~adakah aku kene pergi kursus projek menangkap lipas?

~aku suka jujur.

0 comments: