Pages

Sunday, May 25, 2014

touching.

petang neh tetibe je aku touching.rasa nak nanges sangat-sangat.

bukan sebab malaysia kalah piala thomas ea.aku tgk je bebudak neh update tapi aku tak berminat.mungkin kalau tengok kat rumah ade abah atau tengok dengan sesiapa yang minat badminton baru semangat kot tengok.

tab aku buat hal.terpaksa aku reset balik sume mende.tapi aku dah transfer semua gambar siap-siap kat laptop.

aku rasa aku neh jenis sentimental laa.kot.bila aku bukak balik tab aku,sume mende kosong,start dengan zero.mesej,whatsapp sume dah takde.aku rasa nak nanges gak laa sebab sume mende tu ade kenangan.*jenis yang susah nak move on memang macam neh*

aku terfikir,senang betul tab neh delete sume memori dalam tu.kalaulah aku boleh delete sume mende yang aku nak macam tu kan bagus.takdelah aku nak touching macam sekarang neh :'(

tapi kang amnesia pulak hilang ingatan.uisy mintak jauh lah.

people change kema.semua orang berubah.kau pon kene berubah.

even your tab pon berubah.elok-elok okey tetibe restart banyak kali.owh serius laa aku sedih!

eleh tu pon nak sedih.
biarlah.ni blog aku.
blog yang dah takde orang baca pon :(

*the most difficult part is,when you still put some hope,hoping that eveythings gonna be back as usual as before.although it seems like it couldn't happen.move on kema!

*aku rasa memang dah takde orang baca blog aku.good.biar aku membebel sorang-sorang kat sini.dear blog,mohon bertahan dengan bebelan aku huhu

2 comments:

Jmp kt kedai ayam said...

saya masih baca blog awak :)

iman_insyirah said...

hahaha lol.

terima kasih laa baca blog sy yg tak seberapa neh :P