Pages

Saturday, October 9, 2010

...sila jaga skull anda...

foramen retundum
foramen spinosum
foramen lacerum
clivus
crista galli
jugum sphenoidale
hypoglossal canal
dan banyak lagi

erkk...
ni bukan ramuan nak masak ayam percik ea
ni adalah bahagian2 dan lubang2 yang de kat skull anda..eh skull kita...
aaaaaaaaaaaa
macam mane nak ingat sume ni??
saya rasa saya harus membeli atau menyewa sebuah...sebijik...skull..eh pe penjodoh bilangan untuk skull ek??
ye saya mesti.
sape de maklumat nak beli kat mane sila bagitahu saya okey

so jangan senang2 nak hantuk kepala anda ke dinding sebab nak mengingat bahagian kat skull tu punye la mencabar.sayangi skull anda okey!!dan bahagian lain juga seperti thorax,upper and lower limb,abdomen,pelvis and perineum...~baik cakap 1 badan je kan senang

~pakcik bangunan,bila nak baiki lif??kot ye nak suruh saya bersenam turun naik tangga ke tingkat 9 pon seminggu dahla pakcik.ni yang saya rasa nak cabut eskalator kat midvalley angkut bawak sini neh...adoyai tekanan perasaan naik tangga tingkat 9.rase macam daki gunung senyum pun ade.

p/s : mesir banyak mengajar saya bersabar :) dan juga mengajar menjadi atlet pejalan kaki jarak jauh...

20 comments:

hazwan said...

haha nk tau ke pnjodoh blgn tok skull aper?
jwpnnye SEJIBIK..yeah exactly true..
hrmm bgos gk lif rosak...at least dpt brsnm ari2 kn...hehe...ad hkmah lif rosak 2..
Co..Ba..An....

Is said...

skull juga bole menggantikan lesung batu

~ttibe

hazwan said...

haha tau xpe..ad motif ke??haha

iman_insyirah said...

hazwan,
boleh cye ke pnjodoh bilgn tu??
macam tidak kene je huhu...
yaa duduk cni mmg byk bersenam
mmg cubaan,dugaan,rintangan,halangan,sume laa...

iman_insyirah said...

skull menggantikn lesung batu??
aaa...
apakah??

hazwan said...

eh bleh dipercayai la...nt bleh check kt kamus dewan ke ape2 yg sewaktu dgnnye...haha~juz kidding.

ha to Is~ akhrnye nmpk motif disitu...hrmm bleh gk pe skull 2 gnti lesung btu sbub yela kn ad org 2 cter lsg btu dye kne tarik kluar dri beg di saat2 akhr nk nek flight 2..haha so kre padan gk la klu gnti lsg btu 2 ngn skull.kras gk..tp ambk skull yg dh xgne la ae..huhu..mngjr kte survive 2 wo0...

Unknown said...

nak beli skull boleh dirujuk kepada saudara aizuddin,
tetapi kena ada pengeras.
pengerasnya ialah kek cokelat satu.

beruanglegend said...

aku pun sekali dapat pengeras
sebab aku kan ganas
muaahha

Unknown said...

saudara abul.
itu bukan ganas.itu berkemungkinan besar tidak tahu malu.

btw-" juga mengajar menjadi atlet pejalan kaki jarak jauh..."
hmm.rasanya mengajar jd buruh keje angkat2 barang ade gak.

beruanglegend said...

ah!!
aku ganas
kau jangan sampai aku tak maafkan kau ammar
muahahha

iman_insyirah said...

hazwan,
lesung batu selamat
tibe2 je ade dlm luggage huhu...
haha byk la survive

ammar,
siyes ke boleh rujuk kt aizuddin??
apsl lak pengeras kek coklat??
yela bkn jd buruh,tp boleh jd atlet agkt berat what

abul,
korg gaduh tmpt lain boleh x??dah2 g men jauh2

Is said...

lesung batu hikmat

tibe2 ade dlm luggage

Unknown said...

ya.
laa.mcm xbiasa lak ngn kek cokelat.
no cake no talk.
no pain no gain.

beruanglegend said...

masa susah panggil
masa senang halau
-gone-

iman_insyirah said...

ammar,
skrng ni xgne dh no money no talk ea...

abul,
sensifit laa..haa meh la cni komen balik.komen la byk2 pon org xkesa :)

Unknown said...

abul sudah merajuk.
duduk di rumah pun sudah tidak senang.

Anonymous said...

ngengade abul nehh.debik je dea kema.haha

beruanglegend said...

debab kau jangan nak sibukkkk
kahkahkah

iman_insyirah said...

haruskah debik??ade yang lg best x??
suke suke je pggl anonymous tu debab...

beruanglegend said...

aku ada debab-sensor dalam laptop aku
kahkahkah
kau apa tahu?