Pages

Wednesday, February 9, 2011

...khalas...

alhamdulillah
habes sudaa exam mid
ingin di tekankan di sini,baru mid exam okey
bukan final.maka jangan hantar buku anda untuk dihanyutkan ke dalam sungai nil
em...masih banyak lagi yang perlu dibaiki
rasanya usaha belum cukup ni...
usaha,usaha gak.apepon,letakkan setinggi tinggi tawakal kepada Allah melebihi usaha:)
so,pe cite exam kamu??

phisiology
hukhuk...tak mau komen.agak sedih.jangan salahkan head department.jangan salahkan kertas soalan.dan jangan salahkan soalan clinical cases yang ku sangka berkaitan cushing snydrome ataupun diebetes sekali keluar migrain.uish tak ke migrain orang time tu.salahkan diri sendiri.pengajaran buat saya.
*ceh,mule-mule kate tak nak komen.pastu yang ayat 3 baris kat atas ni pe??huhu...



histology
em...okey...kot...tak percaya boleh jawab 60 soalan yang nak kene fikir betul-betul dalam masa 60 minit.rasa macam ambek ujian komputer lesen memandu pon de...erkk tibe.motip??


anatomy
aaa...10 mcq,10 matching,5 short essay,10 fill in the blank,10 label.time given 2 ours.and total mark is 35...je...ahah...normal la tu anatomy.saya rasa saya dah boleh terima anatomy ni berbanding tahun lepas.mungkin sebab pernah kene kucup dengan lecturer neuroanatomy.so feeling kat anatomy tu lebih la sikit.ops,lecturer tu perempuan okey!!saya rase die suke saya sebab saya comel hehe.okey ini tipu.dan memang saya suka la kan time tengah2 exam ade orang buat bising.mungkin sebab kat u takde papan tande "weh,sila senyap kerana peperiksaan sedang dijalankan.diamlah kamu.bising saje".



biochemistry
bulat-bulat saje maa...tapi bulat2 pon..haha...yang penting kite dah usaha.betul  tak??


p/s:ini adalah post tertunggak.niat nak post after abes exam tu tapi secare tibe-tibe internet hilang dari pandangan huhu...

~tiba2 tertengok see you d ipt.owh amatlah sedih kerana hero die-pengawas-yang-baik tu mati eksiden.eh bile mase cite tu de hero??patutnye sambung cite tu.kite buat see you di...hospital lak huhu...
~sekarang suka pulak tengok blog masakan hoho..erkk apakah??

0 comments: