Pages

Monday, February 3, 2014

cuti.saya.banyak.hehe

alang-alang tengah tukar setting blog neh,meh laa nak update blog barang sepatah dua kata kehkeh.

buat pertama kalinya cuti winter sebulan.eh takde laa pertama kali pon.sebelum ni pernah je cuti winter sebulan.time evakuasi tahun 2 tu.so buat ke dua kalinya.

asalnya cuti kami tahun 5 seminggu je,orang lain semua 2 minggu.tapi takpe kami redha sebab dah start kelas pon lambat hari tu bulan 10*pelajar mithali kene redha takde cuti haha*

sekali diumumkan cuti semua sebulan.saya/aku macam.whatttt?seriouslyyyyy??
tak tahu laa nak gembira ke idok.gembira laa jugak sebab nak laa cuti kan.hidup tak terurus rasa takde cuti lol.tapi dalam masa yang sama taknak laa nanti exam final lambat pastu balik malaysia bulan 7 pon lambat.nanti cuti summer pulak kene cut huhu.

nampak tak akma anis tamakkan cuti?lol.
dahlaa cuti winter dah lama.cuti summer pon nak lama.dah tu bila masanya nak pergi kelas?
adoiii cenggini perangai kema anis dah tahun 5 mengalahkan budak habis upsr nak cuti je keje.

takde.die macam neh.cuti time belajar ni kita kene manfaatkan sebab time keje nanti dah tak banyak cuti dah.sampai ada senior nak mintak cuti kahwin pon susah acane neh?lol.

eh tapi siyes time keje nanti mesti dah tak banyak cuti macam sekarang.so sekarang ni cuti maka kita enjoy!!!*gaya ala-ala nora danish tapi lagi comel laa*

kan?betul tak orang tengah bekerja a.k.a berpraktikal skang neh tak banyak cuti dah.kan kan kan??maka jangan jeleslah kalau cuti saya lagi banyak hehehe :P

yang penting manfaatkan cuti.ye saya sedang memenuhkan jadual cuti saya dengan makan...makan...dan makan....zzzzzzz


2 comments:

PM said...

haaa tau pon.hargai lah cuti anda semasa blaja..ni dh rutin harian g keje.bosann hari2 sme.ble dh keje ni,xsabar nk tggu weekend sbtu ahd,haha lolz

iman_insyirah said...

errrr.same goes to me.tapi belum keje pon dah tak sabar nak tunggu cuti weekend jumaat sabtu lolzzz.

ye baiklah akan hargai cuti sebaiknya :D