Pages

Tuesday, February 25, 2014

date with me?

saya memang ada masalah dengan tarikh.i don't know why.saya suka math,tapi tak suke ingat nombor.bahaya kema oiii dose ubat kene ingat oiii.errr can i write the dose kat memane,dinding ke,katil patient ke?boleh laaa ea??ea??

kalau hari cuti,kadang-kadang je ingat tarikh.
number phone yang saya ingat?emm no. abah,ummi,rumah,my number celcom,etisolat,and another 2 3 number phone laa.tu je.kot?
tarikh lahir orang lain?emmm kalau ummi abah dan adik-adik.memang ingat.kalau kawan-kawan...errr yang dekat dengan tarikh lahir saya,saya ingat laa.kot.tu pon dalam 2 3 orang..je...huhu

tapi selepas saya diberitahu oleh seseorang mengenai kepentingan tarikh,ya tarikh sangat penting.terutamanya dalam pendokumentasian.

owh ye.kelas bermula 1 Mac.bagus,tarikh yang senang diingati.takut syok sendiri sensorang je yang cuti duduk rumah padahal orang lain pergi kelas.

emmm.tapi saya rasa saya akan ingat tarikh-tarikh penting yang akan berlaku dalam hidup saya.ye saya akan ingat(dengan bantuan S planner kat tab mungkin lol)

dan beruntunglah mereka yang saya ingat tarikh lahirnya.haha tetibe.

tapi dalam banyak-banyak tarikh,tarikh mati takde siapa pon yang tahu.

~tajuk post tak tsiqah langsung kema anis neh

~tengah buat teks MC untuk MTC neh menyempat pulak update blog ye.bila kene buat teks baru aku sedar aku amatlah pemalas nak buat karangan,tapi menulis kat blog rajin pulak.pelik ini pelik.

2 comments:

Naqıyan Anıs said...

Birthday kau bape haribulan kema?

iman_insyirah said...

hahaha google sendiri naqiyan :P

fine laa.besday ko org ....tak igt.besday ko bila weh?haha