Pages

Saturday, May 21, 2011

...i'm happy when...

bila dapat buat sesuatu yang dirancang dengan jayanya,dengan izin Allah
bila ade orang bagi coklat free.makanan free pon happy gak hehe
(tak banyak kos yang diperlukan untuk belanja saya makan :p)
saya happy bila insan-insan yang saya sayang dan orang sekeliling saya happy
bila kelas abes awal
(muke berseri-seri macam iklan fair n lovely)
bila dah habes satu paper
(rasa dah merdeka,padahal banyak lagi paper yang menanti huhu)
i'm happy when i see your smile :)
bila nak naik flight balek malaysia yuhuuu
terima surprise yang tak terjangka
happy bile dapat novel
dan...dan...dan....

i'm happy when...
bila nampak satu lokasi istimewa kat traffic sebelah ni :)
hehe

indahnya,hidup selalu gembira di dunia ini,
lagi indahnya hidup di dalam gembira di akhirat sana...

kepada cik zulaikha,saya gembira dapat cakap dengan anda.insyaAllah,you can do it.all the best my friend!!!
~zue,gembira tak saya mention nama anda??haha...

~apasal laaa susah sangat nak cari kasut kat sini??nak kene pergi city star jugak la nampaknya cari kasut berjenama adidas ataupun crocs.ohcee.nak kene kasut mahal gak.kasut biasa-biase je takde size :(

4 comments:

atiqah said...

haha...lokasi istimewa eh???..kema2...suka kantoikan diri oh..hahha....weyhh nk g cs ajk weyhh...kot2 ak dah buhsan tgok dinding bilik aku neh...nk gak tgok dinding city star...hahaa...

iman_insyirah said...

ha'ah org ske tgk lokasi dr rumah atiqah azman,tingkat 5,abou risy hee :D

em...lps hantar paper psycho kite tros pecut cs huhu.weh ksot org tgh tggu expired je neh.

Anonymous said...

haha BUT 1 more thng u should know bout ur traffic, not exactly tell d truth.since bpe mggu ni asek slh traffic je.haha pdhal reader ni ad kt tmpt slalu reader ni ad but it tells wrong.so dont always depend on ur traffic.hehe so keep smiling.

iman_insyirah said...

haha.
traffic ni menipu ek...tp xpe.i know the truth~ohcee nk speaking gk tu hehe