Thursday, May 26, 2011

semangatku tertinggal di dalam spleen

ya.begitulah nampaknya
semangatku tertinggal dalam spleen
ketika praktikal exam anatomy tadi
apabila marah,sedih,geram,frust bersatu...
maka....
jadilah coco crunch!!
eh bukan-bukan..
jadilah...aaa...adelah mende yang jadi

.....................................................

terima kasih
terima kasih banyak-banyak
kepada
trojan
helicobacter pylori
thiomargarita namibiensis
epulopiscium fishelsoni
kerana menternak kaum kerabat dan berkembang biak dengan jayanya anda dalam laptop saya ni
haisy,teruk bebenor dah laptop ni
sume virus ade
mentang-mentang laa antivirus tak berapa nak ade kat laptop ni
ewah-ewah bahagia je kamu ye bermastautin secara tetap kat laptop neh
~trojan je virus yang ade sebenarnya setakat ni,yang lain-lain tu nama bakteria mane entah saje nak bagi ayat over huhu.helicobacter pylori tu dalam stomach

~ade sape-sape ke nak tolong ambikkan semangat yang tertinggal kat dalam spleen tu??
~'ala kulli hal,alhamdulillah,wa syukurilllah :)

4 comments:

Raihana Nazri said...

demam exam.

AdiZufly said...

Kema, jgn give up! Dah2, jgn duk down and sedih2 :)

Allah kan ada? Aku kan ada? Hehehe I can be ur crying shoulder... ngee~

iman_insyirah said...

raihana,
mmg begitulah selalunye time exam.exam fever huhu

dilah,
wowww terharunye hee :D
thanx!!

nasi yg selalu habis said...

dey macha
lu jawab pekse leklok
gua nk tgk,kita tahun 3 sama2 tahun depan,
lu jgn buat emoticon mulut meruncing lg