Tuesday, December 21, 2010

...rindu kamu lagi...

kenape si kecil ni makin lama makin debab
kamu makan ape kat sane ammar oi!!!
nak kate winter kat malaysia tu,rasenye tak
~bese orang cakap time winter sume orang tembam
kamu ambik appeton lysine yee...

saya mahu makan!!owh..patotlah tembam..makan je ye keje kamu...


yaa...sangat bez melihat kanak-kanak ini tidur..mesti anda pon rase nak tido jugak sekarang kan??~adam nampak hensem tidur dengan baju melayu..memang teruna melayu la hakhak...

ni muke baru bangun tidur la ni...

errk...bergustikah kamu??ammar redha je...~waa sudah pandai meniarap sekarang...bagus2.pencapaian yang memuaskan


muka kamu2 ni buat saya rasa nak balik winter ni...tapi...eheh...kite jumpe nanti la ek...

p/s :tiba-tiba rasa macam tak balik tahun depan sebab...tapi...adoi.exam mid year pon belom.apatah lagi final.sudah fikir balik ke??saya tak manja okey huhu...cuma sangat ingin jumpe kamu!!geram nak cubit pipi ammar-tembam-lagi-chubby

~agak2,kalau saya tak balik,orang malaysia marah tak??em...rasenye tak.ekau dok rumah pon wat abeh boras yo...tapi...ah tak kire.orang nak balik raye malaysia gak!haish..pening cerebral cortex aih dok pk pasal ni.sudah2.pergi study sane!!




3 comments:

Is said...

jelez2...sbb-xde adik laki

iman_insyirah said...

better ade adik permpuan drpd xde adik lgsg...

Anonymous said...

jelez sebab adik besar..dia kecik2 jer..