Friday, December 24, 2010

...undi anda rahsia...

yeah..kawan2!!jom turun arma~cewah macam dok kat kayangan je kene turun2 neh
kite pergi mengundi
dah fikir belum nak undi bulan ke dacing??
eh eh..silap2..bawah umur lagi maa
undilah calon yang anda rasakan layak
dan boleh menjadi pemimpin
tapi rasenye calon ajkt perubatan ni sumenye mantap2 belaka
terbaik lah katekan!!
untuk presiden,saya menyokong.......rahsia
timbalan presiden,nak undi ....rahsia
haa korang.pangkah tau!!jangan pergi wat tanda right ke,tanda bintang ke,lukis goblet cell ke
kang tak pasal2 undi rosak pulak...kan dah kene buang kalau undi rosak tu

~soalan maha :ko nak tak jadi ajkt perubatan tahun depan...fuhh..orang rase tu pembunuh punye soklan(soklan killer).saya rasa nak jadi ajkn makanan pon belum tentu layak huhu...
~semangat ni nak pergi mengundi.maklumla,orang tak pernah pergi mengundi hehe....

0 comments: